وکالت, خانواده, مقالات

دنبال وکیل طلاق ارزان هستید؟ خوش آمدید

وکیل طلاق ارزان

انتخاب وکیل طلاق توافقی باتجربه و دانا از جمله موضوعاتی است که ذهن افرادی که در فکر و اندیشه طلاق هستند را به خود مشغول کرده است. چون انتخاب درست و دقیق در زمینه وکیل طلاق می‌ تواند راه پیچیده ای که دیگران طی می کنند را برای شخص آسان و هموار کند. وکیل طلاق ارزان بهترین گزینه برای پایان تلخی است که عده ای برای زندگی زناشویی خود انتخاب می کنند. پس چه بهتر که این پایان تلخ به کمک وکیل طلاق انجام شود و خسارت های مادی و معنوی بیشتری به بار نیاورد.

وکیل طلاق به خاطر آشنایی کافی و مناسبی که از موضوعات مرتبط با خانواده، حقوق زنان، حقوق مردان و حقوق فرزندان دارد، می تواند بهترین اظهارات و تصمیمات را در روند رسیدگی به پرونده قضایی و حقوقی شخص داشته باشد. در حقیقت، وکیل طلاق خبره، برگ برنده یک فرد خواهد بود و از پایمال شدن حق و حقوق او بعد از مدت ها زندگی مشترک جلوگیری می کند.

وکیل طلاق کیست؟

وکیل طلاق به اصطلاح به وکیلی اطلاق می‌شود که با قبول وکالت زوجین در طلاق، از حقوق آنها اعم از مهریه، نفقه، مال و اموال، حق فرزند و همه موارد مربوط به آن در دادگاه دفاع کند. برخی از متقاضیان به دنبال دریافت خدمات وکالت طلاق با تضمین موفقیت در پرونده‌های خود هستند. دو نکته مهم درباره چنین افرادی صادق است که حتما باید به آنها توجه داشته باشند.

در وهله اول باید بدانید که حق‌الوکاله وکیل طلاق هیچ ربطی به نتیجه پرونده نخواهد داشت و تنظیم چنین قراردادی یک توافق میان طرفین خواهد بود. در وهله دوم هم باید در نظر داشته باشید که کسانی که با این شعارها به دنبال مقبولیت هستند، احتمالا هیچ پرونده‌ای را به سلامت در دادگاه نگذرانده اند. از این رو این چنین قراردادهایی راهی به سوی موفقیت نداشته و از همان ابتدا محکوم به شکست خواهند بود. این ترفند جالبی برای انتخاب بهترین وکیل طلاق نخواهد بود.

در بسیاری از پرونده های طلاق که به موفقیت ختم می شود، رسم حرفه ای و روال بر این است که یک وکیل طلاق به شخص متقاضی، مشاوره حقوقی ارائه می دهد. حتی در صورت توافق، وکیل طلاق به عنوان نماینده فرد در پرونده طلاق وارد عمل می شود تا میزان موفقیت او در روند حقوقی و قضایی افزایش یابد. نکته مهم درباره وکیل طلاق این است که باید دارای تحصیلات بالا و تجربه مناسب باشد و بتواند به خوبی از موکل خود دفاع کند.

وکیل ارزان طلاق

مزایای مشورت با وکیل طلاق

برای انجام طلاق، به خدمت گرفتن وکیل طلاق الزامی نیست و اگر درک خوبی از مسائل حقوقی دارید و فکر میکنید که به تنهایی قادر به رسیدن به نتیجه مورد نظر هستید میتوانید از گرفتن وکیل خودداری کنید. اما در غیر اینصورت بهتر است از یک وکیل طلاق با تجربه و آگاه به مسائل حقوقی کمک بگیرید. برخی از مزایای وکیل طلاق عبارتند از:

۱- اگر به هر دلیلی نمیتوانید در روند پرونده از حقوق خود دفاع کنید، وکیل شما میتواند در این امر از حقوق شما دفاع کند.

۲- با در اختیار داشتن وکیل طلاق نیازی به حضور شما در دادگاه نمیباشد. بدیهی است اگر زوجین هر کدام وکیل داشته باشند نیازی به حضور زوجین نمیباشد و وکلای آنها روند طلاق را طی میکنند.

۳- وکیل طلاق با توجه به تجربه و دانشی که دارد، به تمام مسائل حقوقی طلاق آگاهی دارد و این امر میتواند در پیشبرد سریعتر پرونده تاثیرگذار باشد.

۴- روند مسائل حقوقی میتواند برای برخی افراد گنگ باشد و نتوانند به تنهایی پرونده را پیش ببرند. در این موارد، وکیل میتواند کمک بسیار خوبی باشد.

۵- در صورت تصمیم زوجین بر طلاق توافقی، وکلا میتواند تمام مراحل دادگاه و رسیدگی به پرونده را بجای زوجین انجام دهند.

یافتن چنین وکلایی شاید در نگاه اول سخت باشد اما غیرممکن نیست. چون خدمات وکیل طلاق ارزان در برخی موارد از جمله در سیدوک قابل دسترسی و استفاده است.

 

برای دریافت مشاوره تلفنی از وکیل طلاق کلیک کنید

 

وکیل طلاق، وکیل تخصصی خانواده

یک نکته مهم برای شما که به هر دلیل گزینه طلاق را انتخاب کرده اید این است که وکیل موردنظرتان حتما وکیل طلاق باشد. به این معنا که تخصص وکیل تان در زمینه موضوعات خانواده باشد.

پیشنهاد حرفه ای ما به شما این است که اگر دنبال طلاق و حتی طلاق توافقی هستید حتما از حضور وکیل طلاق ارزان بهره مند باشید. چون مراجعه شما به وکلایی که به طور تخصصی وکیل طلاق نیستند شاید تبعات و نتایج منفی برایتان داشته باشد.

وکیل طلاق به واسطه تجربیات، مطالعات و دانش خود می تواند بهترین گزینه برای راهکار قانونی طلاق باشد. وکیل طلاق به طور تخصصی پیگیر پرونده طلاق خواهد بود و از ابتدا تا انتهای آن را با آگاهی و علم دقیق پیش خواهد برد.

وکیل طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی

طلاق توافقی یک قرارداد کامل و همه جانبه میان زوجین است که در بسیاری از موارد توسط وکیل طلاق توافقی پیگیری می‌ شود. در این نوع طلاق نه مرد تمایلی به ادامه زندگی با همسر خود دارد و نه زن. در حالت کلی سه نوع طلاق از نظر قانونی تعریف شده است. طلاق به درخواست زوج، طلاق به درخواست زوجه و طلاق توافقی‌.

طلاق اگر به درخواست یکی از زوجین باشد مراحل سخت و دشواری را باید طی کند تا دادگاه حکم نهایی طلاق را صادر کند. اما در طلاق توافقی که گاهی با وکیل طلاق توافقی پیگیری می ‌شود، به دلیل وجود توافق بین زوجین تمام مراحل کوتاه ‌تر شده و به سرعت طی می ‌شود. تا جایی که حتی ممکن است در عرض یک هفته یا کمتر هم حکم طلاق صادر شود.

در قوانین دادگاهی ایران طلاقی که از سوی زوجه به ‌تنهایی مطرح شود هم می ‌تواند جزو مصادیق این نوع طلاق به شمار رود. این موضوع هم در حیطه فعالیت وکیل طلاق توافقی قرار دارد. در این زمینه، زوجه می‌ تواند درخواست طلاق داده و سپس با زوج به توافق برسد. اما درخواستی که از سوی زوج به تنهایی مطرح شود، به هیچ وجه جزو مصادیق طلاق توافقی قرار نخواهد گرفت.

برای بهره مندی از وکیل طلاق توافقی می توانید درخواست خود را در سیدوک ثبت کنید تا در اولین فرصت با شما در ارتباط باشیم. وکیل طلاق توافقی که از بین ده‌ها وکیل سیدوک به شما معرفی می شود دارای تجربه و تخصص در طلاق توافقی است. حتی شما می‌توانید به صلاحدید خودتان یک وکیل طلاق ارزان از بین وکلای متخصص و پایه یک ما انتخاب کنید.

حق الزحمه وکیل طلاق

معمولا وقتی به وکیل طلاق مراجعه می کنید، او در محدوده ای که قانون اجازه داده است حق الزحمه وکالت را به شما اعلام می کند. در سیدوک هم ده ها وکیل طلاق خبره و پایه یک مشغول فعالیت هستند که می توانند شما را از ابتدا تا زمان حصول نتیجه همراهی کنند. چنانچه راهکار قانونی طلاق را انتخاب کرده اید، وکیل طلاق سیدوک همه تلاش، دانش و تجربه خود را به کار می گیرد تا شما مسیری هموار داشته باشید.

بنابراین چنانچه وکیل طلاق را از ما درخواست می کنید نباید نگران حق الزحمه وکیل باشید. چون وکلای سیدوک حتی مقداری کمتر از تعرفه اعلام شده وکالت از سوی قوع قضائیه مشغول به کار هستند.

 

ثبت مشاوره تلفنی ۲

  • ۰ تومان
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

 

امتیاز دهید
بازگشت به لیست

4 دیدگاه در “دنبال وکیل طلاق ارزان هستید؟ خوش آمدید

  1. آواتار ستاره ستاره گفت:

    وقت بخیر. خواستم بپرسم دستمزد وکیل برای طلاق توافقی چقدره؟

    1. آواتار editor editor گفت:

      وقت شما هم بخیر. طبق آیین نامه تعرفه حق الوکاله می باشد.

  2. آواتار ثمر ثمر گفت:

    روز بخیر. اگه وکیل بگیریم نیاز هست خودمون در دادگاه حضور داشته باشیم؟

    1. آواتار editor editor گفت:

      روز شما هم بخیر. در صورت گرفتن وکیل نیاز به حضور شما نیست، مگر اینکه قاضی محترم حضور شخص را لازم بداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *