وکالت, مقالات

وکیل ارزان در تهران

وکیل ارزان در تهران

وکیل ارزان در تهران با سیدوک

پیدا کردن یک وکیل ارزان با سابقه و کاربلد برای انجام مسائل حقوقی که به تنهایی از پس آنها بر نمی‌آییم بسیار مهم است. اهمیت آن اگر از یافتن پزشک با تجربه برای خود و عزیزانمان بیشتر نباشد، کمتر نیست.

واضح است که هیچکس دنبال هر وکیلی نیست. وکیل تازه کار یا دانشجوی سال آخر شاید دستمزد کمتری بگیرد اما وکیل باید مجرب و کارآزموده و مورد اعتماد باشد. قدرت کلام ‌اش تاثیرگذار و حضورش وزن زیادی داشته باشد. امین، رازداری و پیگیر بودن جزو ویژگی ‌های کسی است که می‌ خواهید امور حقوقی خود را به او بسپارید.

تعرفه وکالت

اصولا ما به مشورت عادت داریم. البته در مواقعی درباره تعرفه وکالت و حق المشاوره در ذهنمان سوالاتی داریم. بنابراین برای انتخاب و پیدا کردن وکیل کار کشته و مطمئن اول از آشنایان سوال می ‌‌کنیم. سراغ کسانی می ‌رویم که مشکل مشابهی را با وکیل حل کرده ‌اند. اما اصولا عموم مردم از قیمت وکالت و حق الزحمه وکیل اطلاع درستی ندارند. آنها تصور می‌ کنند حق ‌الوکاله و تعرفه وکالت مبلغ بسیار هنگفتی است و هر کسی از عهده آن برنمی ‌آید.

اما واقعیت این است که تعرفه وکالت و دستمزد وکیل ثابت نیست. حقوق ماهیانه یا مبلغی به دلخواه خودش از شما نمی ‌گیرد. البته که هیچ وکیل حرفه ‌ای و متخصصی مشاوره رایگان هم نمی‌ دهد و با توجه به نوع پرونده، مدت زمان درگیری، سابقه و تجربه مبلغ حق المشاوره می ‌تواند تغییر کند.

وکیل ارزان

وکیل ارزان

داشتن وکیل ارزان که خبره، منصف و امین باشد چیزی است که بیشتر ساکنان کلانشهر تهران با توجه به هزینه های زیاد زندگی در پایتخت و پایین بودن سطح درآمد در پی آن هستند. واضح است که ارزان قیمت بودن یک وکیل دلیل بر غیر حرفه ای بودن او در کار وکالت نیست. «سیدوک» تلاش کرده است مجموعه ‌ای از وکلای با انصاف، معتمد، حرفه‌ای و باوجدان که همگی وکیل پایه یک دادگستری هستند در یک مجموعه جمع کند.

این عزیزان با وجود سابقه و تجربه ارزشمند خود هزینه‌ های مناسبی به موکلین خود پیشنهاد می‌ دهند. وکلای ما با توجه به تعداد بالای پرونده هایی که می پذیرند و رعایت شرط انصاف، قیمت های مناسب به موکلین خود اعلام می‌ کنند.

وکیل حقوقی، توانایی رسیدگی به همه امور بدوی، حقوقی و تجدیدنظر در دادگاه ها و مراکز رسیدگی دارد و از حقوق موکل خود در پرونده مورد نظر دفاع می‌ کند. وکیل ارزان و خبره از طرف موکل خود به عنوان واسطه در این محافل حضور پیدا می‌ کند. نکته بسیار قابل اهمیت این است که برای هر کاری باید وکیل متخصص در آن زمینه را جستجو و انتخاب کرد. وکیل با قوانین حقوقی آشنا است اما وکیل حقوقی متخصص در حوزه خود، نسبت به قوانین، آیین نامه ‌ها و مقررات موجود در آن زمینه بسیار آگاه ‌تر است و تجربه دارد. شما پیش از انتخاب بهترین وکیل باید با انواع وکالت آشنا باشید تا با توجه به نیاز پرونده خود انتخاب مناسبی برای وکیل متخصص در تهران داشته باشید که حالا ارزان قیمت هم باشد.

وکیل ارزان در تهران

پیش از انتخاب وکیل ارزان در تهران باید بدانید این فرآیند به دو شکل وکالت و مشاوره انجام می ‌گیرد. در مواردی مثل عقد قرارداد، شخص باید خود به مسئله پیش آمده رسیدگی کند و می تواند به شکل مشاوره از وکیل متخصص کمک بگیرد.

وکیل با توجه به حدود اختیارات خود که در وکالت نامه نوشته شده است می ‌تواند در موارد مختلف حقوقی از موکل خود دفاع کند. وکیل ارزان قیمت در تهران در زمینه ‌های مختلفی مثل وکیل ارزان طلاق، وکیل ارزان امور بانکی، وکیل ارزان دیوان عدالت اداری، وکیل ارزان پزشکی قانونی، وکیل ارزان معافیت سربازی، وکیل ارزان انحصار وراثت، وکیل ارزان نظامی، وکیل ارزان نیروهای مسلح، وکیل ارزان دیوان عالی کشور و هر تخصص دیگری که دارند به شما کمک و یاری می ‌رسانند.

وکیل ارزان در تهران نیز از دیگر خدماتی است که موسسه «سیدوک» جهت آسایش بیشتر هموطنان عزیز ایجاد کرده است. امروزه پیدا کردن وکیل با قیمت منطقی و منصفانه در تهران یا در سایر شهرهای بزرگ کار سختی است. اما مجموعه ما با راه اندازی سامانه یکپارچه وکالت، داوری و مشاوره به صورت آنلاین گام بزرگی در این راه برداشته است.

تعرفه وکالت

وکیل ارزان سیدوک

برای استفاده از مشاوره ­های حقوقی ارزان قیمت مجموعه ما، کافی است یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر داشته باشید. با تلفن یا اینترنت، می توانید در کوتاه ترین زمان با ثبت درخواست خود از مشاوره حقوقی وکلای  خوب، منصف، مجرب و ارزان قیمت استفاده کنید.

ما با ارائه خدمات غیر حضوری خود به طرز قابل توجهی هزینه خدمات حقوقی را کاهش دادیم. با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری این ویروس، خدمات مشاوره حقوقی و آنلاین «سیدوک» کمک بزرگی است تا درگیر رفت و آمد های بی مورد نشوید و در خانه بمانید. از سلامتی خود و اطرافیان مطمئن باشید و امور حقوقی تان را برای فردا نگذارید.

دسترسی به موسسه حقوقی ما بسیار ساده است. گوشی را بردارید و در گوگل کلمه سیدوک را جستجو کنید تا به کمک سایت ما یا اپلیکیشن سیدوک درخواست خود را ثبت کنید و منتظر تیم پشتیبانی ما بمانید. فقط چند دقیقه زمان می ‌برد.

تقریبا ۲۰۰ وکیل پایه یک دادگستری به جمع خانواده ما پیوسته ‌اند و برای کمک به حل مشکلات حقوقی شما آماده ‌اند. دستمزد آنها از تعرفه تعیین شده قوه قضاییه هم کمی پایین ‌تر است. کافی است تلفن را بردارید تا یک وکیل ارزان قیمت باتجربه و خبره در کمترین زمان به یاری شما بیاید. با تلفن به سراسر ایران و حضوری در تهران آماده خدمت ‌رسانی هستیم.

«سیدوک» در کنار شماست تا با لبخند و آرامش زندگی کنید.

 

درخواست وکیل پایه یک دادگستری با تعرفه کمتر از تعرفه قوه قضائیه

 

۴.۶/۵ - (۹ امتیاز)
بازگشت به لیست

11 دیدگاه در “وکیل ارزان در تهران

  1. آواتار منصور منصور گفت:

    من خودم باورم نمیشد که وکیل ارزون وجود داشته باشه اما وقتی تعرفه وکلای شما رو دیدم و ازتون مشاوره گرفتم خیلی خوب بود

    1. آواتار webmaster webmaster گفت:

      منصور عزیز خدا را شاکریم که کیفیت خدمات ما مورد رضایت شما قرار گرفت

  2. آواتار حسین حشمتی حسین حشمتی گفت:

    دیروز از اپ شما وکیل گرفتم در مورد قرارداد فروش ملک. بهم کلی مشاوره دادن و از مواردی که تو قرارداد بود و من ازش اطلاع نداشتم وعواقبش چیه بهم گفتن بدون ایشون ممکن بود ی کلاه بزرگ بزارن سرم ممنون از تیم خوبتون.

    1. آواتار webmaster webmaster گفت:

      حسین عزیز بسیار مفتخریم که توانستیم راه گشای شما باشیم

  3. آواتار محمود سلمانی زاده محمود سلمانی زاده گفت:

    سلام وقتتون بخیر در مورد قرارداد فروش خدمات هم مشاوره دارید؟ یا میشه وکلا برام قرارداد رو تنظیم کنن؟

    1. آواتار webmaster webmaster گفت:

      بله امکان مشاوره برای موضوع شما وجود دارد شما میتوانید با وکلای پایه یک مجرب ما مشاوره داشته باشید و در صورت نیاز میتوانید از طریق اپلیکیشن سیدوک تقاضای وکیل کنید

  4. آواتار مهسا اکبری مهسا اکبری گفت:

    خیلی وقتا ادما به هزینه کمتر شک میکنن و میگن ممکنه طرف کارشو بلد نباشه یا اولین کارش باشه و… ولی سیدوک یه مثال نقض شده

    1. آواتار webmaster webmaster گفت:

      مهسا عزیز خدا را شاکریم که کیفیت خدمات ما مورد رضایت شما قرار گرفت

  5. آواتار آزاده جمالی آزاده جمالی گفت:

    رییس من بعد ۴ سال کار کردن عیدی و سنوات به ما نداده. راهی هست قانونی بشه ازش گرفت؟

    1. آواتار editor editor گفت:

      بله می توانید از طریق اداره کار اقدام نمایید

  6. آواتار محمد پیریایی محمد پیریایی گفت:

    سلام
    دخترم مرداد ماه در حال رانندگی بوده و مرد قوی هیکلی از خودرو خود پیاده شده و ضمن کلی فحاشی و تهدید با لگد ماشین دخترم رو تخریب کرده که در حین ارتکاب جرم از او فیلم گرفته و پرونده در شورای حل اختلاف پیگیری شده (هم شکایت کیفری هم شکایت به خاطر خسارت وارده به اتومو بیل) وتوسط کارشناس شورای حل اختلاف میزان خسارت مشخص (۳۰میلیون تومان )شده و پرونده به دادسرا ارجا شده و از طرفی صاحب خودرو شخص دیگری است که چند بار تا کنون به دادسرا جهت پاسخگویی حضور پیدا نکرده و قاضی میفرماید باید خود دختر م یا وکیلش باید پیگیری کنند زیرا دخترم حاضر نیست به دادگاه بیاید و می بایست وکیل بگیریم .
    لطفا هزینه رسیدگی به این پرونده را در صورت قبول و پیگیری و حصول نتیجه بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *