وکالت, خانواده, مقالات

مشاوره تلفنی وکیل خانواده ؛ آسان اما حساس

مشاوره تلفنی وکیل خانواده ؛ آسان اما حساس

راه های مختلفی برای مشورت درباره دعاوی خانوادگی و موضوعات مرتبط با خانواده وجود دارد. یکی از آنها مشاوره تلفنی وکیل خانواده است. این نوع مشاوره به خاطر سرعت، دقت و سادگی، معمولا با استقبال مردم مواجه می شود.

این نوع مشاوره تلفنی برای افرادی مناسب است که می خواهند به خاطر یک موضوع یا اتفاق فوری، دسترسی سریع به وکیل پایه یک دادگستری در دعاوی خانوادگی داشته باشند.

از مهمترین نقش های وکیل خانواده این است که می تواند به افرادی که درصدد حل اختلاف، حفظ و تداوم زندگی مشترک هستند، یاری برساند.  افرادی که به هر دلیل تصمیم به اقدام حقوقی و قضایی دارند می توانند با کمک مشاوره تلفنی وکیل خانواده بهترین نتیجه را بگیرند.

معنای وکیل خانواده

یکی از معانی وکیل خانواده، شخصی است که برای مدت طولانی موضوعات حقوقی همه اعضای یک خانواده را پیگیری کرده و به آنها اشراف دارد. این معنا از وکیل خانواده هنوز در کشور ما و بسیاری از کشورهای درحال توسعه جایگاه چندانی ندارد. اما در معنای دیگر، وکیل خانواده به شخصی گفته می شود که در همه موضوعات و دعاوی خانواده مانند مهریه، تمکین، نفقه، ازدواج، حضانت و… دارای اطلاعات و دانش تخصصی است. این تعریف از وکیل در جامعه ما به خوبی شناخته شده و معمول است.

در حقیقت وکیل خانواده به تکالیف و حقوق قانونی افراد از جایگاه نقش آنها در خانواده به عنوان همسر، پدر، مادر، فرزند و… اشراف دارد. وکیل خانواده یک متخصص دعاوی خانوادگی است که هم به موضوعات این حوزه اشراف دارد و هم به رویه قضایی مسلط است. مشاوره تلفنی فقط یکی از خدماتی است که توسط این وکیل متخصص خانواده به متقاضیان ارائه می شود.

از جمله مواردی که در مشاوره تلفنی وکیل خانواده پیگیری می‌شود می توان به این موضوعات اشاره کرد: حضانت فرزند، ازدواج، طلاق، تمکین، مهریه، نامزدی، شروط ضمن عقد، الزام به ثبت ازدواج دائم، سن ازدواج، نفقه، عسر و حرج، اثبات رابطه زوجیت، دریافت اجازه ازدواج دختر و…

اهمیت مشاوره تلفنی وکیل خانواده

درباره جایگاه و اهمیت وکیل و مشاوره حقوقی خانواده باید گفت با توجه به تنوع موضوعات و مسایل حقوقی، طبیعتا نمی توان انتظار داشت که در دنیای امروز، همه وکلا بتوانند در تمام مسایل خانواده اشراف کامل داشته باشند. چون قوانین و مقررات مرتبط با خانواده مانند قوانین در موضوعات دیگر، کاملا تخصصی است. بنابراین موفقیت در پرونده های خانواده فقط از عهده وکیل خانواده برمی آید و او می تواند بهترین گزینه برای متقاضیان خدمات مشاوره تلفنی وکیل خانواده باشد.

شاید این سوال برای شما مطرح شود که ویژگی های وکیلی که در زمینه خانواده به دیگران مشاوره می دهد چیست؟ او فردی آشنا و متخصص به دعاوی خانواده است؛ مهریه، طلاق، نفقه، نامزدی، حضانت فرزند، تمکین و جهزیه بخش مهمی از زمینه های فعالیت وکیل خانواده محسوب می شود.

همچنین از آنجا که وکیل خانواده تسلط کافی به روند قضایی و روال دعاوی خانواده دارد احتمال موفقیت شما را افزایش می دهد و دریافت خدمات از وکیل خانواده ، نتیجه مشاوره تلفنی را برایتان خوشایند می سازد.

 

اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید تنها با یک تلفن مشکل خود را با وکلای پایه یک سیدوک در میان بگذارید

 

درخواست مشاوره تلفنی وکیل خانواده

شما می توانید برای هر یک از موضوعات دعاوی خانواده، درخواست مشاوره تلفنی داشته باشید. تعداد زیادی از وکلا از طریق فضای مجازی در دسترس شما هستند که البته باید از صحت ادعا و کیفیت فعالیت آنها اطمینان یابید.

سامانه سیدوک نیز با بهره مندی از حضور دهها وکیل پایه یک دادگستری که در حوزه خانواده دارای تخصص و تجربه هستند، آماده پاسخگویی مناسب به درخواست های شما است.

تعداد زیادی از مردم جامعه که با مشکلات و موضوعاتی در زندگی خانوادگی خود مواجه شده اند به دنبال خدمات مشاوره تلفنی وکیل خانواده هستند. این افراد به خوبی می دانند که وکیل خانواده در صورتی نتیجه بخش و همراه با رضایت است که توسط وکیل خبره و پایه یک دادگستری ارائه شود.

هزینه مشاوره تلفنی وکیل خانواده چه قدر است؟

قیمت ها و هزینه های مختلفی برای خدمات مشاوره تلفنی در موضوعات خانواده از سوی وکلا و موسسات اعلام می شود. این یک واقعیت است که هر وکیل با توجه به میزان سابقه خود مبلغی را بعنوان حق الزحمه به متقاضی اعلام می کند. بنابراین تجربه، اعتبار و تخصص می تواند مهمترین عامل برای اعلام هزینه وکیل خانواده باشد. اما توجه داشته باشید که حق الزحمه باید بر اساس تعرفه های قانونی باشد.

سامانه سیدوک برای خدمت مشاوره تلفنی حق الزحمه مناسب و به صرفه ای را تعیین کرده است. با توجه به اینکه همه مشاوره های حقوقی سیدوک در زمینه دعاوی خانواده توسط وکلای باتجربه، خبره و پایه یک دادگستری به متقاضیان ارائه می شود، ارزش واقعی این خدمت بیشتر از حق الزحمه اعلامی است. اما چون یکی از اهداف اصلی سیدوک، فرهنگسازی در زمینه مشورت پذیری است، هزینه ها با توجه به جیب مردم و توان مالی آنها تعیین شده است.

مشاوره تلفنی وکیل خانواده ؛ آسان اما حساس

موضوعات مشاوره تلفنی وکیل خانواده

اگر متقاضی دریافت این خدمت هستید حتما می دانید که هر یک از حوزه های حقوقی خانواده، تخصص و تجربه خاص خود را می طلبد.

این موضوعات بیشتر در زمینه های طلاق، تمکین، مهریه، نامزدی و خسارت ناشی از برهم زدن آن، الزام به ثبت ازدواج دائم، سن ازدواج، اثبات رابطه زوجیت، نفقه، دریافت اجازه ازدواج دختر، شروط ضمن عقد، فسخ نکاح، حضانت فرزند و… است.

از این دسته بندی می توان متوجه شد که مشاوره تلفنی برای مباحث مرتبط با خانواده نمی تواند توسط هر وکیل با هر دانشی ارائه شود. بلکه فقط وکیل متخصص می تواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

مشاوره تلفنی وکیل خانواده در سیدوک

مشاوره تلفنی وکیل خانواده به خاطر ماهیت خود که از طریق تماس تلفنی انجام می شود، می تواند نتایج مختلفی برای شما داشته باشد. یعنی اگر بررسی های لازم را برای اعتبارسنجی و کسب اطلاع از مجوزها نداشته باشید. حتی امکان دارد که طرف مقابل شما اصلا وکیل نباشد و یا اینکه شما با فرد غیرمتخصص که اطلاعی از موضوعات خانواده ندارد ارتباط گرفته باشید.

همچنین برای دریافت این خدمت از سامانه سیدوک می توانید از وب اپایکیشن سیدوک استفاده و درباره مجوزها و اعتبار ما و همچنین میزان تجربه و سابقه فعالیت وکلای سیدوک تحقیق کنید. ما از فرصت حضور و همکاری بیش از  ۲۰۰ وکیل خبره و پایه یک دادگستری بهره مند هستیم. همه این افراد در حوزه های خاصی متبحر هستند و درخواست شما قطعا توسط یک وکیل متخصص پاسخ داده می شود.

امتیاز دهید
بازگشت به لیست

2 دیدگاه در “مشاوره تلفنی وکیل خانواده ؛ آسان اما حساس

  1. آواتار ستاره مهاجر ستاره مهاجر گفت:

    من از مشاوره تلفنی سیدوک استفاده کردم و خیلی خیلی راضی بودم. ممنون ازتون.

    1. آواتار editor editor گفت:

      رضایت شما افتخار مجموعه ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *